Jeugdtrainers verrast met cadeaubon

Alle jeugdtrainers van VV Buitenpost hebben deze week voor hun inzet in het afgelopen voetbalseizoen een cadeaubon ontvangen. Jeugdbestuurslid Jelte Cnossen mocht de bonnen uitreiken. “Een kleine blijk van waardering voor jullie als vrijwilligers bij onze club”, zei Jelte tijdens een korte bijeenkomst in de kantine. Iedereen was blij verrast met de gulle gift. Hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen deelde mee dat dit voorlopig de laatste bon was. “Door een financiële boost voor onze jeugdopleiding door hoofdsponsor De Haan Westerhoff is het komend voetbalseizoen mogelijk om jullie een jaarlijkse onkostenvergoeding te geven!” aldus Wietse.

Vacatures
Voor het volgende seizoen is Buitenpost nog op zoek naar nieuwe (jeugd)trainers. Er zijn nog enkele vacatures bij jeugd. Belangstellenden kunnen een mailtje sturen naar info@vvbuitenpost.nl. Buitenpost biedt de trainers (interne) opleidingen en ondersteuning.