JO12-2 in actie voor VV Buitenpost bij Poiesz
Onze JO12-2 stond afgelopen zaterdag in de Poiesz om munten te verzamelen voor de Jeugd Sponsor Actie. Met plezier hebben ze het voor elkaar gekregen om twee kokers te vullen voor VV Buitenpost!
Bij elke €10,00 aan boodschappen (exclusief statiegeld) ontvang je een munt. Daarnaast krijg je bij speciaal geselecteerde aanbiedingen vijf, tien of vijftien extra munten. In de folder van Poiesz vind je welke aanbiedingen dat zijn.
De actie loop nog tot en met 16 maart. Stop je Poiesz-munten in onze koker en steun de club!
Overig nieuws
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..
- 31May
Buitenpost JO15-1 strijde..
- 28May
Het jeugdbestuur zoekt ve..










