Kees van Dijk neemt na 24 jaar afscheid als leider

Kees van Dijk heeft deze week tijdens een leidersvergadering officieel afscheid genomen als leider. Hij heeft deze functie 24 jaar uitgevoerd bij de club. Eerst bij de jeugd, later bij Buitenpost 4, dat ook wel door het leven ging als Buitenpost 5. “Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik draag het stokje over aan Rein Spoelstra”, aldus Kees.

Hij heeft zijn vrijwilligerstaak altijd met veel plezier gedaan. “Het is leuk. Het vierde is ook een mooie ploeg. Zaterdagmiddag is het altijd beregezellig. Maar ik kom aan andere hobby’s niet toe. Daarom stop ik.” De bescheiden Kees is blij dat hij de 25 jaar niet vol maakt zodat hij niet met een jubileum in de belangstelling hoeft te staan. “Of ik het ga missen? Ja, maar ik kom nog wel op De Swadde. Bij het eerste kijken en het vierde. Ik maak ze nog wel eens gek”, grapt hij.

Joop de Haan, wedstrijdsecretaris senioren, verraste Kees met een bos bloemen en overhandigde hem een cadeaubon voor zijn jarenlange inzet.
Kees bedankt namens de club!