Kom jij bij MO19 voetballen?

Hey voetbalster!

Sinds dit jaar hebben we een probleem binnen ons voetbalteam MO19, namelijk dat wij te weinig speelsters hebben. Wij zijn een team met allemaal enthousiaste meiden die graag willen voetballen, maar door te weinig speelsters moeten wij elke wedstrijd lenen van een ander team. Voor een keer is dit niet erg, maar om zo het hele seizoen door te moeten is niet prettig. Extra speelsters zou ons hierbij erg helpen om ons eigen spel te spelen!

Dus hierbij de oproep: ben je gek op voetbal en wil je graag voetballen, meld je dan aan! Dat kan bij aanvoerster Mayke Holtrop of leider Alex Bannink. Of mail naar info@vvbuitenpost.nl. Je komt dan terecht in een team met enthousiaste meiden met het plezier voorop. Natuurlijk is er aan sportieve ambitie binnen ons team geen gebrek. Onze trainingen zijn op maandag en woensdag, je kan altijd aanschuiven! Een keer proeftrainen om de sfeer te proeven kan natuurlijk ook.

Graag tot snel!