Meld je aan voor ons familiefeest op vrijdag 14 juni!

Vrijdag 14 juni is het zover: het traditionele familiefeest van onze voetbalclub. We hopen er weer een geweldig succes van te maken. Vorig jaar was het supergezellig met ruim 500 leden en hun familie. Ook dit jaar is het feest weer voor jong en oud. Het is de afsluiting van het voetbalseizoen voor actieve leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders en broertjes en zusjes. Iedereen is van harte welkom!

Mixtoernooi en penaltybokaal
Voor de pupillen JO7 t/m JO11 die lid zijn van onze voetbalclub is er een mixtoernooi. Deze activiteit start om 15.30 uur. Kinderen krijgen gratis ranja, bovendien ontvangen de deelnemers een consumptiebon voor wat lekkers. De strijd om de penaltybokaal is al een echte traditie aan het worden. Tijdens het familiefeest is de finaleronde voor een volle tribune. Er wordt gestreden in 4 categorieën: JO-13, JO15, JO17 en JO19 (inclusief de meidenteams). Per categorie krijgt de winnaar een bokaal. Voorrondes voor de finale zijn in teamverband gehouden.

Huldiging en barbecue
Dit seizoen zijn er kampioenen en dat zullen ze weten ook. We gaan ze met elkaar een onvergetelijke huldiging bezorgen. Neem toeters, trommels en vlaggen mee (uiteraard zorgen wij ook voor wat effecten) en juich ze toe: de kampioenen van de Blauwkes! Teams die kampioen zijn geworden ontvangen via hun leider nog apart bericht over de huldiging.

Aanmelden voor activiteiten
Om alles goed te organiseren én met het oog op de catering, willen we weten of je komt. Aanmelden kan via een formulier. Voor alle duidelijkheid: het mixtoernooi is voor pupillen t/m JO11 die lid zijn, dus niet voor broertjes en zusjes. Ook als je familie meekomt en je bijvoorbeeld alleen meedoet aan de barbecue, willen we dat graag weten.

• 15.15 uur – Inloop
  • 15.30 uur – Mixtoernooi (t/m JO11)
  • 17.15 uur – Finale penaltybokaal + huldiging kampioenen
  • 18.15 uur – Barbecue
  • 22.00 uur – Einde familiefeest

Graag tot vrijdag 14 juni op sportpark ‘De Swadde’!

Namens de PR VV Buitenpost