Nieuwe kleding voor JO17-3 en JO15-4 van VV Buitenpost

De teams JO17-3 en JO15-4 van VV Buitenpost hebben onlangs een nieuw tenue gekregen. De kleding is beschikbaar gesteld door De Haan Westerhoff. Beide elftallen zijn erg blij met de nieuwe shirts met hetzelfde bedrijfslogo als de spelers van het eerste team.

Hoofdsponsor
De Haan Westerhoff is hoofdsponsor van VV Buitenpost en steunt ook diverse jeugdteams. Het bedrijf houdt zich sinds 1965 bezig met de verkoop, montage en service van zonwering, kozijnen en andere gevelvullende elementen. “We bieden onze particuliere opdrachtgevers bescherming, comfort en behaaglijkheid. Onze projectmatige opdrachtgevers kunnen rekenen op een gezond werkklimaat en deskundigheid en wij ontzorgen ze met advies tot en met service”, zegt directeur Paul Olijve. De Haan Westerhoff heeft vestigingen in Drachten, Groningen, Veldhoven en Gorinchem.