Nieuwe polo’s en tassen voor Buitenpost 2

Het tweede elftal van VV Buitenpost staat er piekfijn op met nieuwe polo’s. Ook heeft het team nieuwe tassen gekregen. De kleding en het toebehoren zijn aangeboden door Autobedrijf Thies Wiersma en De Haan Westerhoff. De spelers zijn blij met de professionele uitstraling van het tenue waarmee ze goed voor de dag kunnen komen.

Autobedrijf Thies Wiersma
Autobedrijf Thies Wiersma is al vele jaren een trouwe sponsor van Buitenpost 2. Het bedrijf aan de Newtonstraat in Buitenpost verzorgt apk, reparatie en onderhoud van alle merken auto’s. Ook is er altijd een ruim aanbod van occasions in verschillende prijsklassen.

De Haan Westerhoff
De Haan Westerhoff is hoofdsponsor van VV Buitenpost en stelt voor diverse teams shirts beschikbaar. Het bedrijf houdt zich bezig met de verkoop, montage en service van zonwering, kozijnen en andere gevelvullende elementen. De Haan Westerhoff met de hoofdvestiging in Drachten levert zowel aan particulieren als aan de zakelijk markt.