Nieuwe scheidsrechterstenues voor VV Buitenpost

De scheidsrechters van VV Buitenpost fluiten vanaf nu in nieuwe tenues. In totaal zijn er 20 knalgele en enkele fuchsia shirts met toebehoren aangeschaft. De scheidsrechterstenues zijn deels gesponsord door Europrovyl. Directeur Freddy van der Werff van Europrovyl overhandigde de shirts officieel aan Joop de Haan, coördinator scheidsrechters bij VV Buitenpost.

Binding
De Haan is erg blij dat sponsor Europrovyl bereid is gevonden de scheidsrechters in het nieuw te steken. “Met de nieuwe shirts komen onze vrijwilligers goed voor de dag.” De producent van kunststof kozijnen heeft vorig jaar een nieuwe fabriek geopend op bedrijventerrein De Hemrik in Leeuwarden. De oude productiehal op het industrieterrein Blauwverlaat bij Augustinusga is ook nog in bedrijf. “Wij blijven binding houden met de regio”, aldus Van der Werff.

Kunststof kozijnen
Europrovyl is sinds 1970 een van de grootste fabrikanten van kunststof kozijnen in Nederland. Van productie tot en met montage levert het bedrijf kwaliteit en oplossingen voor de professionele markt. Aannemers met woningbouwprojecten door heel het land zijn de grootste afnemers van Europrovyl.

Directeur Freddy van der Werff van Europrovyl overhandigt
een nieuw scheidsrechtersshirt aan Joop de Haan van VV Buitenpost.

• Wedstrijd: Heino - Buitenpost
  • Datum: 21-04-2024