Opluchting bij Buitenpost na winst op Pelikaan S
Buitenpost pakte zaterdag in de eindfase de eerste driepunter sinds 16 december. De opluchting na afloop van de Fries-Groningse derby tegen Pelikaan S was dan ook groot. Het duel eindigde in 3-1 nadat Buitenpost lange tijd tegen een 0-1 achterstand had aangekeken. In de tweede helft was er veel tumult op De Swadde. Pelikaan S incasseerde twee rode kaarten en Buitenpost miste een penalty.
Lees hier het wedstrijdverslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










