Scheidsrechters in het zonnetje gezet
Afgelopen zaterdag ontvingen onze scheidsrechters een bos bloemen en een persoonlijke kaart. In de landelijke ‘Week van de Scheidsrechter’ spraken scheidsrechterscoördinator Jacob Marc Kootstra en de aanvoerders hun waardering uit. Dankzij de inzet van onze arbiters kunnen wij elke zaterdag doen wat we het liefst doen! ⚽

Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










