Scheidsrechters ontvangen een boek als dank

Onze scheidsrechters hebben gisteren een presentje ontvangen uit handen van de scheidsrechterscoördinatoren Jelte Cnossen en Jacob Marc Kootstra. Iedereen kreeg een boek, een biografie van scheidsrechter Dick Jol. “Ze waren blij verrast”, zegt Jacob Marc. “We hebben ze met het boek bedankt voor hun toewijding en inzet in het afgelopen jaar. Ook hopen wij ze weer te begroeten in 2021. En we hebben ze natuurlijk een gelukkig Nieuwjaar gewenst.” De boeken zijn gesponsord door Europrovyl.

Normaal gesproken zet VV Buitenpost de scheidsrechters in het zonnetje tijdens de Week van de Scheidsrechter. Die was begin oktober, maar toen was er geen publiek op De Swadde. Vandaar dat er een ander moment is gekozen om waardering voor de scheidsrechters uit te spreken. Want scheidsrechters maken het immers mede mogelijk dat zoveel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten!