Start trainingen jeugdkeepers

De specifieke keeperstrainingen starten weer. Vanaf aanstaande maandag gaan we los. Het is de bedoeling dat voor elk jeugdteam vanaf onder 10 jaar één jeugdkeeper aanwezig is bij de training. Dit is voor jongens en meisjes.

Start keeperstrainingen
De eerste specifieke keeperstrainingen starten in week 37, vanaf maandag 12 september

Maandags – 17:30 tot 18:30 uur – teams Onder 12 jaar – o.l.v. Bartele Roorda
Woensdags – 17:30 tot 18:30 uur –teams Onder 10 en Onder 11 jaar – o.l.v. Jelle Hoving
Woensdags – 18:45 tot 19:45 uur –teams Onder 13 jaar  – o.l.v. Johan Kaldeway
Woensdags – 19:00 tot 20:00 uur  –teams Onder 19, Onder 17 en Onder 15 jaar – o.l.v. Arjan Plas en Pieter Bos

Komend voetbalseizoen krijgen onze jeugdkeeperstrainers fysieke begeleiding door Pieter Bos. Ook worden ze door hem bijgestaan en krijgen ze advies en/of oefenstof van deze oud-prof.

De jeugdafdeling van VV Buitenpost gaat ervan uit dat alle keepers van de aangegeven jeugdteams mee gaan doen. Is dit om een of andere reden niet mogelijk, dan even telefonisch afmelden bij de aangegeven jeugdkeeperstrainer of via de jeugdcoördinator.

Heel veel plezier en succes!