Steun VV Buitenpost tijdens de Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Drachten Friesland Oost start deze week de Rabobank Clubkas Campagne. Leden van de bank mogen tussen 13 en 27 juni stemmen op verschillende verenigingen in de regio. Hiervoor ontvangen ze een stemkaart in de bus. Elke stem levert geld op van de bank.

Stemkaart
Heb jij een stemkaart gekregen? Dan mag je 5 stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 aan dezelfde club. Stem 2 keer op VV Buitenpost! Hoe meer stemmen we krijgen, hoe meer sponsorgeld!

Vraag anderen
Ben je geen lid van Rabobank Drachten Friesland Oost? Vraag dan je ouders, oudere broers en zussen, opa’s, oma’s, ooms, tantes, neven en nichten of zij een stemkaart hebben en of ze op VV Buitenpost willen stemmen. Ons dak is aan renovatie toe net als het ballenhok. Iedere stem en daarmee steun is meer dan welkom.

Alvast bedankt!

Rabobank-VVB-Clubkas-Campagne