Teammanager Tjeerd Douma plotseling overleden

Afgelopen zondag is onze teammanager van het eerste elftal Tjeerd Douma plotseling overleden. Hij was nog maar 52 jaar. Vader van onze spelers Bernd en Silke en man van Greta Pilat. Broer van onze leden Johannes, Jan en Jappie.

Tjeerd heeft vanaf de jeugd bij VV Buitenpost gevoetbald tot aan het eerste elftal waarin hij basisspeler was. Nadat hij was gestopt met voetballen, heeft hij vrijwilligerstaken opgepakt. Zo was hij jarenlang leider en trainer bij de teams van zijn zoon en dochter en barvrijwilliger. Sinds dit voetbalseizoen was Tjeerd teammanager bij de eerste selectie.

We missen in Tjeerd een zeer geliefd persoon en een zeer gewaardeerde vrijwilliger.

Wij wensen Greta, Bernd, Silke en de rest van de familie Douma en Pilat heel veel sterkte toe.

Het bestuur, alle leden, vrijwilligers en sponsoren van VV Buitenpost