Voetballen met een krappe kas? Maak gebruik van het Jeugdfonds Sport Friesland

VV Buitenpost wil natuurlijk dat alle kinderen kunnen voetballen. Ook kinderen uit gezinnen waar geen geld is voor contributie en voetbalschoenen. Zij moeten mee kunnen doen. Het Jeugdfonds Sport kan helpen met een bijdrage in de contributie of de aanschaf van benodigde sportattributen. De gemeente Achtkarspelen heeft voor haar jeugdige inwoners daarom een samenwerking met Jeugdfonds Sport Friesland.

Tussen 4 en 18 jaar
Kinderen tussen de 4 en 18 jaar uit gezinnen met een laag besteedbaar inkomen kunnen via een intermediair via www.allekinderendoenmee.nl financiële steun aanvragen bij het Jeugdfonds Sport voor deelname aan sportieve activiteiten.

Meer info
Kijk voor meer informatie over het Jeugdfonds Sport en de lokale spelregels op www.jeugdfondsport/friesland of neem contact op met het Jeugdfonds Sport Friesland:  friesland@jeugdfondssport.nl of 06 -30 34 72 49.