Voor het eerst in de hoofdklasse: Buitenpost 2
Voor het eerst in de clubhistorie speelt VV Buitenpost 2 in de hoofdklasse. Na een lastig begin worden er steeds meer punten gepakt! ‘It twadde’ won van Drachtster Boys 2 (2-1), Hoogezand 2 (1-2) en Blauw Wit 2 (5-0) en speelde gelijk tegen DZOH 2 (2-2). Ook afgelopen zaterdag was er een gelijkspel (0-0) tegen d’ Olde Veste 2. De ploeg van trainers Jaring Kloetstra en Johannes Douma staat 9e van de 14 teams in de hoofdklasse.
Klik hier voor de foto’s van afgelopen zaterdag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










