Voorbeschouwing Buitenpost – ACV

Voor Buitenpost staat er zaterdag weer een belangrijke wedstrijd op het programma. De huidige nummer drie, ACV Assen komt op bezoek. De Assenaren doen ook dit seizoen weer mee om de prijzen en hebben een uitstekend elftal staan. Afgelopen week wisten de bezoekers met 2-0 te winnen van HZVV. Een knappe overwinning, gezien de sterke opmars van de ploeg uit Hoogeveen.

Vertrouwen
Daarentegen mochten ook onze Blauwkes weer eens zegevieren. De equipe van trainer Bouma wist namelijk een 2-0 achterstand bij Deto uiteindelijk alsnog om te zetten in een 2-4 overwinning. Het gooide de schroom in een zinderende tweede helft van zich af en daarmee viel eindelijk het kwartje een keer de goede kant op voor de Blauwkes. Het geeft weer hoop en vertrouwen om in ieder geval mee te blijven doen in de Hoofdklasse B.

Stuntje
Wellicht dat deze overwinning de Blauwkes kracht kan geven voor een stuntje zaterdag tegen ACV. In Assen werd destijds een zwaarbevochten gelijkspel behaald. Zit dat ook vandaag in het vat? Het zal in ieder geval gepaard moeten gaan met een gezonde dosis strijd en inzet, maar vooral ook met hulp van het fanatieke Blauwkes-publiek! Tot zaterdag om 14.30 uur!

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024