Voorbeschouwing Buitenpost – Volendam

Voor Buitenpost staat er aanstaande zaterdag weer een belangrijk duel op het programma. RKAV Volendam komt namelijk op bezoek. Deze ploeg staat momenteel op een 11e plaats met 8 punten. Dat zijn er 3 meer dan de Blauwkes verzameld hebben. Dat het een belangrijk duel is, mag dus dubbel onderstreept worden.

Aanknopingspunten
Vorige week wisten de mannen van trainer Bouma weer eens een puntje te bemachtigen. Uit bij ASV de Dijk werd er gelijk gespeeld met 1-1. Gezien de wedstrijd eigenlijk te weinig voor de blauwhemden, maar het spel was in ieder geval aanzienlijk beter dan in de voorgaande wedstrijden. Daarnaast werden er voldoende kansen gecreëerd om het duel te beslissen, maar dit werd helaas nagelaten. Het zijn in ieder geval aanknopingspunten om ook zaterdag weer mee te nemen in het duel tegen Volendam. Gewoon vrijuit spelen en dan maar zien waar het schip strandt.

Bovenin
De Volendammers zullen daarentegen ook absoluut niet tevreden zijn met de seizoenstart.  Gezien de 2e plaats in de hoofdklasse A van het afgelopen seizoen, hadden de oranjehemden vast verwacht bovenin mee te draaien dit seizoen. Afgelopen week speelde het gelijk tegen Staphorst, waardoor de teller nu blijft steken op 8 punten.

Steun
Voor de Blauwkes dus een mooie kans om aan te haken onderin de middenmoot. Wat zou het prachtig zijn om weer eens een overwinning bij te schrijven. Daarvoor moet alles gegeven worden en de steun van het publiek helpt daar zeker bij!

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024