Vrijdag 16 juni: feestelijke afsluiting voetbalseizoen

Als afsluiting van het voetbalseizoen houden we vrijdag 16 juni een feestelijke bijeenkomst op sportpark De Swadde. Het feestje is voor jong en oud: actieve leden, vrijwilligers, ouders, broertjes en zusjes. Dit jaar in een iets andere vorm dan voorheen. Dat heeft alles te maken met de werkzaamheden aan het hoofdveld en het KNVB Voetbalfestival. Deze voetbalactiviteiten voor de pupillen van onze club zijn een week eerder.

Kampioenen, barbecue en trekking verloting
Dit seizoen zijn er kampioenen en we gaan ze met elkaar een onvergetelijke huldiging bezorgen. Samen juichen we ze toe: de kampioenen van de Blauwkes! Teams die kampioen zijn geworden ontvangen via hun leider nog apart bericht over de huldiging. Na de barbecue is het tijd voor de trekking van de verloting. Wie wint de mooie prijzen? Misschien jij wel!

Aanmelden
Om alles goed te organiseren én met het oog op de barbecue, willen we graag weten of je komt. Op die manier is er voldoende voor iedereen, maar ook weer niet te veel.

• 16.30 uur – Inloop
  • 17.15 uur – Huldiging kampioenen
  • 18.00 uur – Start barbecue
  • 20.00 uur – Trekking verloting
  • 21.30 uur – Einde familiefeest

Graag tot vrijdagmiddag 16 juni op De Swadde!

• Wedstrijd: Heino - Buitenpost
  • Datum: 21-04-2024