VV Buitenpost deelnemer 5 tegen 5 toernooi jubilerend GSVV

Vrijdag 17 juni strijden acht teams voor een hoofdprijs van maar liefst € 2000 tijdens het 5 tegen 5 toernooi van GSVV. De vereniging bestaat 50 jaar en viert dit groots met een toernooi en gezellige afterparty in de feesttent. Het toernooi begint om 19.00 uur op sportpark ’t Kleaster. De wedstrijden staan onder leiding van oud toparbiter Roelof Luinge, Hijlke de Graaf en Bote Feenstra.

Poule A bestaat uit: vv Bergum, PKC’83, Blauw Wit ’34 en het regioteam. Trainer Johannes Douma heeft in de regio onder andere spelers van GSVV, VV Kollum, FC Grootegast en vv Twijzel geselecteerd. Hoofdklasse kampioen Harkemase Boys speelt in poule B tegen Drachtster Boys, vv FVC en vv Buitenpost. De selectiespelers van deze verenigingen spelen dit toernooi op een compact veld met daaromheen ballenjongens. Elk team speelt met een keeper en vier veldspelers. Door het kleine speelveld en de snelle spelhervatting zit er veel actie en snelheid in de wedstrijden. Het publiek zal zich geen moment hoeven te vervelen!