VV Buitenpost te volgen op de app Strava

VV Buitenpost is nu ook als club te volgen op Strava, het sociale netwerk voor sporters. Iedereen die VV Buitenpost een warm hart toedraagt kan zich aanmelden op het openbare account van onze club. Leden van onze vereniging kunnen elkaar hier volgen en motiveren bij het sporten. De url is: www.strava.com/clubs/vvbuitenpost.

Gratis
Strava is een app waarmee je je sportactiviteiten kunt meten zoals hardlopen, wielrennen en zwemmen. De app is gratis te downloaden in de App Store of in Google Play. Het werkt hetzelfde als Instagram. Je kunt likes ontvangen en geven, ook kun je mensen gaan volgen.

Verbinding
In deze tijd, waarin het sporten met elkaar moeilijk of bijna onmogelijk is, moeten we toch op een andere manier naar verbinding gaan zoeken. Via Strava kunnen we elkaar volgen en zien hoe de ander aan het sporten is. En wellicht kunnen we elkaar hierdoor ook motiveren.