VV Buitenpost zoekt G-voetballers

Een aantal enthousiaste G-voetballers heeft VV Buitenpost benaderd om er te mogen spelen. Ze voetballen nu elders, maar willen dat graag in Buitenpost doen. De voetbalclub gaat nu onderzoeken of het mogelijk is een G-team op te starten. Want voetbal is voor iedereen. Ook voor mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking.

Aanmelden
VV Buitenpost is op zoek naar G-voetballers uit de nabije omgeving vanaf 13 jaar. Wie het mooi lijkt om op Sportpark De Swadde in een G-team te voetballen en 13 jaar of ouder is, kan zich bij VV Buitenpost aanmelden. Of ken je iemand met een beperking die het wel heel leuk vindt om te voetballen? Stuur dan een e-mail naar contactpersoon Rein Spoelstra via: gvoetbal.buitenpost@gmail.com. Vragen kunnen ook naar dit e-mailadres worden gestuurd.

Hoofd- en jeugdbestuur VV Buitenpost