Wedstrijd NSC – Buitenpost niet uitgespeeld
Het duel tussen NSC Nijkerk en VV Buitenpost is zaterdag in de tweede helft gestaakt. De stand was op dat moment 2-0 voor de thuisploeg. Nadat er in de wedstrijd schermutselingen ontstonden, laste de scheidsrechter een rustmoment in. Spelers van beide teams kregen daarna een rode kaart. Toen de leidsman vervolgens van de kant van Nijkerk ernstige verwensingen naar het hoofd kreeg geslingerd, besloot hij ontdaan de wedstrijd definitief te staken. Los van wat de KNVB beslist over de resterende 27 minuten, kende de middag alleen maar verliezers.
Lees hier meer.
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










