Word jij trainer van JO19-1, JO17-1 of JO15-1?

Voor het voetbalseizoen 2023-2024 zoeken we jeugdtrainers/coaches voor JO19-1, JO17-1 en JO15-1. Deze teams komen uit in de hoofdklasse en de 1e klasse (vanwege leeftijdsdispensatie). Door het vertrek van de huidige trainers is er plaats voor drie nieuwe ambitieuze en kwalitatief goede jeugdtrainers. Onze jeugdopleiding is gecertificeerd Lokale Opleiding.

Voor alle teams geldt dat wij graag iemand voor de groep willen hebben staan met goede communicatieve en sociale vaardigheden. Een trainer die de jeugdspelers kan motiveren en beter maken. Als trainer/coach geef je twee keer per week training en ben je aanwezig tijdens de wedstrijd op zaterdag.

TC3
Onze voorkeur gaat uit naar iemand die in het bezit is van het diploma UEFA C Youth (TC3). Daarnaast verwachten we dat je actief bijdraagt aan onze jeugdopleiding. Je bent aanwezig bij de jeugdtrainersbijeenkomsten, interne scholing en clubactiviteiten.

Vragen of belangstelling?
Heb je vragen? Neem dan contact op met onze hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen, 06-20335615. Heb je belangstelling? Stuur dan je CV en een korte motivatie vóór 15 januari naar jeugdsecretariaat@vvbuitenpost.nl.

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024