Zorgen over betalen van contributie of voetbalkleding? Er is hulp!

Voetbal is voor iedereen. Maar voetballen kost ook geld. Denk aan voetbalschoenen en de contributie. Soms lukt het niet om dit te betalen. Terwijl sporten in moeilijke tijden juist éxtra belangrijk is. Geldfit zorgt dat jij grip op je geld krijgt én houdt. Samen met ING en de KNVB willen wij dat iedereen kan blijven voetballen. Of dat je daarmee kan starten als je dat graag wilt. Kijk op deze website hoe je hulp kunt krijgen. Of neem contact op met ons financiële contactpersoon van de club via e-mail.

Jeugdfonds Sport & Cultuur
Een andere mogelijkheid, voor jonge leden, is gebruik te maken van het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Als het je niet lukt om de contributie van VV Buitenpost voor je zoon of dochter te betalen, dan doet het Jeugdfonds Sport & Cultuur dat! Zo kan je kind toch voetballen. Elk kind verdient het om mee te doen. Daarom biedt het Jeugdfonds hulp. Vraag die hulp aan via deze website.