Buitenpost in beker door naar tussenronde
Zaterdag eersteklasser Buitenpost heeft zich gisteravond geplaatst voor de tussenronde van het districtsbekertoernooi. In Sneek versloegen de blauwhemden in de tweede ronde het tweede team van Sneek Wit Zwart met 0-3. Joop Pijnacker scoorde op slag van rust de 0-1 en na de pauze waren Joran Olijve en Martijn van Roeden trefzeker.
In de tussenronde – op zaterdag 17 december op De Swadde – wacht de winnaar van het duel tussen Be Quick Dokkum en Broekster Boys. Deze laatste wedstrijd wordt morgen gespeeld.
Bron: Friesch Dagblad
Lees hier het wedstrijdverslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










