Buitenpost in boeiend duel naar late zege
Buitenpost ontving zaterdag Gorecht op sportpark De Swadde. De promovendus uit het Groningse Haren is uitstekend gestart in de Eerste Klasse E en stond vooraf op een prima derde stek op de ranglijst. Buitenpost was – na de moeizame overwinning vorige week op Leeuwarder Zwaluwen – gestegen naar de zesde plaats, met slechts een puntje minder dan de tegenstander. Opnieuw een belangrijk duel voor de thuisclub, die deze week het contract van hoofdtrainer René van der Weij, met een seizoen verlengde.
Lees hier het volledige wedstrijdverslag van Anne de Haan
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










