Buitenpost schakelt Drachtster Boys in bekerthriller uit

Het venijn zat in de staart van het bekerduel dinsdagavond tussen Buitenpost en Drachtster Boys. De gasten scoorden in de eerste helft twee keer. De kansen voor Buitenpost op de volgende ronde leken tot tien minuten voor het einde verkeken. Toen kopte Rudmer Loonstra raak en wist Joran Olijve in blessuretijd de gelijkmaker binnen te schieten. In de daaropvolgende strafschoppenserie maakte Buitenpost geen fout en ging het voor Drachtsters drie keer mis. “We zijn door de oog van de naald gekropen”, concludeerde Buitenpost-trainer Jasper Bouma. Zo overwintert de hoofdklasser in het bekertoernooi. “Dit is wel een mentale opsteker voor ons. We hebben namelijk al veel tegenslagen gehad dit seizoen. Het zit nu een keer mee en dat mag ook wel eens.”

Lees hier het volledige wedstrijdverslag.

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024