Buitenpost verliest in Amsterdam door een penalty
Duur puntenverlies voor VV Buitenpost zaterdag tegens ASV De Dijk. De directe concurrent won met 1-0 door een benutte penalty op slag van rust. Doelrijpe kansen waren schaars in Amsterdam. En ondanks een slotoffensief van de Blauwkes werd er niet meer gescoord. Dinsdagavond is er kans op revanche. Dan is de inhaalwedstrijd tegen Berkum, een andere rechtstreekse concurrent.
Lees hier het volledige wedstrijdverslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










