Buitenpost wint met 3-1 van Noordscheschut
Buitenpost heeft de eerste drie punten van het seizoen binnen. In en tegen Noordscheschut werd het zaterdag 1-3. Daarmee kreeg de ploeg van trainer Willem Brouwer loon naar werken. In de slotfase, bij de stand van 1-2, werd het nog wel erg spannend, maar in blessuretijd wist Buitenpost de verlossende derde treffer te maken en ging het verdiend met de driepunter naar huis.
Lees hier het volledige verslag.
Foto: filmbeeld RTV Drenthe.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










