Buitenpost wint moeizaam van DWOW in de KNVB Beker
In de eerste voorronde van de TOTO KNVB Beker heeft VV Buitenpost VV DWOW uit Wieringerwerf uitgeschakeld. Het bekerduel eindigde in 2-5. Buitenposter doelpunten kwamen van Rik Weening, Erolind Derguti en Rolf Dijk scoorde een hattrick. De zege kwam moeizaam tot stand voor de Blauwkes. Pas in het slot van de wedstrijd, waarin David Kazimier debuteerde, werd het verschil gemaakt. In oktober treft Buitenpost thuis hoofdklasser Capelle in de tweede voorronde van de landelijke beker.
Lees hier het volledige verslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










