Overtuigende winst van Buitenpost op DETO
Buitenpost kent een uitstekende start van het tweede seizoen in de hoofdklasse. Na het gelijkspel van vorige week tegen ACV in Assen, kon Buitenpost zaterdag drie punten bijschrijven na het duel tegen DETO Twenterand. De ploeg uit Vriezenveen werd met 3-1 verslagen. Het was een overtuigende winstpartij voor de Blauwkes waarin uitblinker Rik Weening twee keer scoorde. Het andere doelpunt van Buitenpost kwam op naam van Rudmer Loonstra.
Lees hier het volledige wedstrijdverslag.
Foto is van Hans Zwamborn.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










