Buitenposter scheidsrechters leren van Kuipers en Higler

In de week van de scheidsrechter hebben de clubscheidsrechters van VV Buitenpost veel opgestoken van twee toppers op de Nederlandse en internationale velden. De leidsmannen zijn naar lezingen van Dennis Higler en Björn Kuipers geweest.

Inspirerend
Woensdagavond waren tien Buitenposter scheidsrechters aanwezig in Joure om te luisteren naar Dennis Higler. Een drie uur durende topavond voor de vrijwilligers waar alle facetten van het in goede banen leiden van wedstrijden aan bod kwam. Vrijdagavond was een groep van 19 jonge en oudere scheidsrechters van Buitenpost te gast in The Point in hun woonplaats, waar topscheidsrechter en supermarkteigenaar Björn Kuipers spreker was op een bijeenkomst van de Businessclub Buitenpost. Thema’s waren onder andere de voorbereiding op wedstrijden, de fysieke en mentale fitheid, het geven van vertrouwen en het durven te nemen van beslissingen. Dit werd wederom ervaren als een zeer inspirerende avond.